zaterdag 8 december 2012

Ding 15 Presenteren met Prezi

http://prezi.com/oogqni8df7q1/voorlezen-en-knutselen-met-peuters/?kw=view-oogqni8df7q1&rc=ref-11062315

Nou ik denk dat het gelukt is. Ik vond het niet al te moeilijk maar misschien heb ik wel de meest eenvoudige weg gekozen met een bestaand format. Wel heel leuk om te doen, maar ik denk dat er nog veel meer in zit. Op een vrij moment ga ik me er nog meer in verdiepen. En ja, dit is ook weer heel goed bruikbaar voor de bibliotheek, zowel intern als naar ons publiek toe.

4 opmerkingen:

  1. Dat is juist de kunst: maximaal resultaat met een minimum aan investering.
    Het is duidelijk dat je het principe onder de knie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk ding is dit, goed gedaan! Ik heb er zelf ook een gemaakt maar was niet tevreden met het resultaat, dus mijn presentatie is in de prullenbak beland. Net als jij wil ik me er op een later tijdstip nog eens in verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie presentatie.
    Ik heb er ook al een keer één gemaakt en vond het leuk om te doen.
    Ben dan ook van plan om me hier verder in te verdiepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan hoor, Krantenjongen! Pas maar op, zometeen komen er nog meer peuters op de voorleesochtend af ;) en dat terwijl het dan al zo gezellig druk is!

    BeantwoordenVerwijderen