maandag 12 november 2012

Ding 10, Google drive

Dit onderwerp zegt me nog niet veel. Ik ken de term "in the cloud" wel, maar daar houdt het mee op. ik heb geprobeerd google drive te installeren, maar dat wilde niet lukken. Het lijkt me juist wel handig om bijvoorbeeld een persbericht met elkaar te delen en te bewerken. Nu wordt dat diverse keren naar elkaar gemaild en aangepast. Toch het er maar eens met filmfreak over hebben!

Ook nog geprobeerd om een filmpje van You Tube over te nemen. Klik hier!

4 opmerkingen:

  1. Filmpje is goed gelukt, echt een Betty filmpje natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat filmpje is leuk. In het voorjaar kunnen we Betty weer in het echt aan het werk zien! Thuis hebben we de cd's van Betty en Michiel Megens. De kinderen vinden ze geweldig (en papa en mama zijn ook blij met weer eens iets anders!).
    De persberichten hoef je natuurlijk niet naar elkaar te mailen, je kunt ook de link naar het bestand mailen of gewoon mailen dat je het bericht hebt aangepast. Maar via Drive kan natuurlijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Google Drive hoef je eigenlijk niet te installeren, want daar kan je zo met je Google account in. Als je het wil gaan gebruiken, zal ik zeker even uitleggen hoe het werkt!
    Heel goed dat je dit keer hebt gelinkt naar het YouTube filmpje. De volgende keer ook een filmpje embedden in je bericht, aangezien dat de vorige keer niet gelukt is?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me aan bij de woorden van Filmfreak. Google Drive is volledig online en via je Google-inlog te bereiken. Je kunt een programma installeren die de documenten op je harde schijf synchroniseert met je Google Drive-account. Die is echter niet noodzakelijk om Google drive via je browser te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen