maandag 15 oktober 2012

Ding 3, Symbaloo

Dit is nu echt 'mijn ding' om met Paulien Cornelisse te spreken! Ik hou van ordenen en overzicht.
Ben ook altijd bezig met 'to-do' lijstjes, boodschappenlijstjes enz. (Eigenlijk had Lena Lijstje ook een goede blognaam geweest) Voorlopig laat ik de aangeleverde blokjes rustig staan en ga dan eens kijken wat het allemaal inhoudt. Voor mijn werk in de bieb kan ik dit ook heel goed gebruiken. Zo heb ik de website, waarmee ik de digitale nieuwsbrief maak, toegevoegd en de site waarmee ik in onze website kan werken. Natuurlijk ook de site van Rijn en Venen en de webmail van de bieb.
Ja, ik ben heel enthousiast over deze startpagina en ga er nog meer favorieten op zetten!

4 opmerkingen:

  1. Alweer een enthousiaste nieuwe symbaloo-gebruiker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er schuilt een bibliothecaris in je krantenjongen ;-)
    En ik neem aan dat je ook de NS-feed hebt toegevoegd. Heb je gelijk alle storingen aan het spoor in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, het werkt zeker verslavend. Ik heb zelf de neiging om allemaal aparte pagina's aan te maken, omdat zo'n veld vol met gekleurde blokjes heel verwarrend werkt. Ook heb ik de blokjes van een onderwerp allemaal een kleur gegeven, zodat je een beetje een overzicht krijgt.
    Veel succes met dit leuke speeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er zijn zeker geen gegevens te vinden op een site waar je de storingen vindt die het pontje betreffen? Natuurlijk wel het KNMI in de gaten houden.

    BeantwoordenVerwijderen