woensdag 10 oktober 2012

Bloggen. Ding nummer 1

Hier komt 'ie dan, mijn eerste blog. Het had nogal wat voeten in de aarde. Ik kreeg een vreemd scherm, iets over elkaar geschoven en mijn commando "nieuw bericht" werd totaal niet begrepen!
Tot ik op een andere manier ging inloggen en alles gaat nu van een leien dakje. Ik begin het direct al leuk te vinden. Nu nog een mooie achtergrond zoeken en kijken wie of wat de woorden kan tellen. Hoef ik toch niet zelf te doen zeker?? Ik ga af en toe gewoon wat uitproberen, al doende leert.
Aan het eind van de cursus zullen mijn kinderen vast trots op hun moeder zijn...........

4 opmerkingen:

  1. We hebben bijna allemaal last van opstartproblemen, dat hoort erbij. Volgende keer zal het vast makkelijker gaan. Veel succes met de cursus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is de juiste instelling. Gewoon proberen en kijken waar je uitkomt. Je niet gek laten maken door rare schermen en weigerende knoppen. Rustig blijven doorademen en je laten bewonderen door je kinderen.

    Succes en veel plezier met 10Dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat het gelukt is krantenjongen. Je kinderen zijn nu ongetwijfeld al trots op hun moeder (getuige de foto op Facebook van jou met hele leuke kleinzoons, geplaatst door hun moeder!), maar zullen nog trotser worden :) Succes met de cursus, het begin is er!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En niet te vergeten: wij als collega's zullen ook trots op je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen